dinsdag 15 maart 2011

Over mij




Kort gezegd ik ben Marc en woon 3 hoog in Amsterdam.
Zoals velen altijd al een band met watersporten gehad; vanaf m’n 12e met windsurfen.
Met de studiejaren (1999–2005) aan de UVA in Amsterdam, als hoogtepunten; jaren waarin ik met (toen nog windsurfende) vrienden reizen maakte naar Fuerteventura, Portugal/Spanje, Marokko, Australië. Waarvan Portugal/Spanje en Marokko met de knalgele, tot camper omgebouwde, Citroen C5 - 10000'en km'ers afgelegd met evenzoveel rare dingen te hebben meegemaakt.
In 2004 overgegaan op het eerste kite-setje. Nu 7 jaar verder, behoort windsurfen tot het verleden, ben ik vele kite trips (Aruba, Egypte, Tenerife) ervaringen en blessures rijker; ach door schade en schande word je wijzer ;-) – meer hierover op dit blog.
Dit blog is om ervaringen over kite-spots te delen met iedereen die daarover meer wil weten. Afwisselend zal er informatie zijn over een spot in Nederland of in het buitenland, aangevuld met foto’s. 
Tot slot, de ruwe Noord – bij Wijk aan - Zee blijft ondanks vele trips naar warme oorden met mooi blauw water en ver buiten Nederland toch mijn favoriete spot.
Gear: North Evo 10m, North Rebel 7m, North X-Ride 129cm, North Kontact 6.0





Geen opmerkingen:

Een reactie posten